miércoles, 19 de febrero de 2014

Trobada de Rossinyols #1: Els rossinyols cuiners


Com havíem quedat a l'inici del projecte que quedariem tots els mentors i mentorados, doncs aquesta va ser la primera quedada: els rossinyols cuiners!
 
Uns dies abans de la trobada ja havia parlat amb l'Anchal de quina podria ser una bona idea per cuinar, el primer que li va venir al cap va ser, un pastís de xocolata! genial vaig dir jo, perquè coneixia una mica de pastissos, la meva mare em donava nocions i explicacions de com podria quedar .
 
 
Total que va arribar el dia i vam anar al lloc que haviem quedat amb els altres companys del projecte i també les coordinadores del mateix. I va començar l'aventura! ... L'Anchal i jo estàvem una mica ansioses que el pastís ens quedés , bonic i agradable, tasca que no va ser fàcil però juntes ho aconseguim, i encara que en les fotos no es pot apreciar el gust que tenia, podem dir que va quedar millor del que esperàvem, de rebosteria! 
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario